BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 5 ianuarie 2010

Fara cuvinte



De obicei cand ramanem fara cuvinte,meditam sau stam si ne uitam in gol,intr-un punct fix,ne fixam un canal vizual in care ne lasam starea trupeasca si purcedem in cea sufleteasca.Ne trec o multime de lucruri prin gand in acel moment,analizam si iar analizam sau pur si simplu visam...calatorim departe de tot ce ne inconjoara,incercam sa fugim din locul in care ne aflam,sa facem ce ne dorim cu adevarat sa spunem lucrurilor pe nume exact in acel moment,dar parca nu putem...ceva nu ne lasa...ne simtim legati si fara scapare,iar in acel moment urmeaza intrebarea retorica care ne trezeste din calatoria noastra:`Sunt cu adevarat liber?`, `Pot sa fac ce mi-am dorit cu adevarat?` dar cunosc raspunsul deja,l-am vizualizat inaintea mea de atatea ori sub atatea forme incercand sa-i schimb intelesul...dar NU am reusit.
Ma desparte un pas sa pasesc in lumea oarba a dragostei,sa ma arunc in capcanele ei si sa-mi spun ca nu-mi pare deloc rau ca fac acest salt.Dar pentru ce toate acestea?...desigur ca stiu...ca sa sufar DIN NOU,sa pot urca mai sus pe treapta experientei si a maturitatii...oare?
Presupun ca dragostea nu are nimic de castigat de pe urma mea sau a ta,probabil doar putin amuzament ironic.Cand e vorba sa semnezi contractul si sa alegi sa iubesti sincer nu observam ca mai jos e scris cu litere minuscule:`Nu ne asumam nici un risc daca dragostea nu e reciproca` si naivi semnam...ce va urma ramane de vazut,atata timp cat nu se incalca articolul fidelitate(visam in continuare si ne trezim brusc:`Ceva nu va merge`).
Desigur atata timp cat nu vedem jumatatea plina a paharului si nu suntem optimisti,totul va merge cat se poate de prost sau chiar mai rau,asemeni unui exercitiu de parasutism cand X se trezeste cu niste probleme majore si afla ca e fara parasuta de rezerva...se afla in plina libertate aeriana iar jos il asteapta ceva ce il va marca definitiv si irevocabil(nu se stie...).

Ne nastem fara voie
Iubim fara sa ne pese
Credem fara credinta
Traim dupa regulile altora
Si murim fara impacare.

1 ~Delirari~:

Lola. spunea...

mersi de apreciere.