BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 3 ianuarie 2010

Cateva cugetari...



Jocul ielelor capteaza sufletele ratacite de amorteala dragostei si le transpune in universul muribund al lumii reale,sfasiate de inimaginabilul vartej de sentimente precoce...

Totul se invarte in jurul nostru in cea mai latenta stare posibila,inainte de a muri totul ia amploare si ni se infatiseaza viata intr-o maniera mai rapida ca si o scanteie.

Daca am putea sa gandim in concordanta cu ceea ce simtim am putea gasi calea spre adevar ori sinceritate.

Daca am exista sub forma creaturilor plasmuite de imaginatia noastra,am fi doar niste inchipuiri...

4 ~Delirari~:

Unknown spunea...

frumos te-ai mai jucat cu cadrele si textul e de-o mare finete..toata stima mea pentru ce faci.

Radu spunea...

Multumesc pentru sprijin,la fel esti o inspiratie pentru mine

mişca spunea...

periculos joc al cuvintelor ...
''Daca am exista sub forma creaturilor plasmuite de imaginatia noastra,am fi doar niste inchipuiri... ''

închipuiri cuplate. că niciodată un om nu il cunoaşte pe un altul, ci de fapt şi-l închipuie. ''dacă ştii cum e un fir de aţă, ştii cum e tot ghemul''.. dar nu e mereu aşa. iubeşti inchipuirea şi îţi închipui că şi ea pe tinee .. şi astefl trăim în lumea imaginaţiei şi a închipuirilorrr ...

Radu spunea...

foarte buna interpretare MiShaela...pana la urma credem ce ne inchipuim si asta ne aduce durere interioara...cand acea inchipuire e altfel decat ne-am asteptat noi.