BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 3 ianuarie 2010

Desprea latura interesanta a eului meu



In urma cu putin timp mi-am descoperit o noua latura a eului meu de care nu am stiut nimic,am ramas putin uimit si am inceput sa o explorez cat de cat.Totusi...am descoperit-o intamplator prin intermediul unei persoane(nu vreau sa dau mai multe detalii despre ea,decat ca e de genul feminin si are niste ochi superbi)peste care am dat tot intamplator pe un chat,era tare simpatica cand conversam cu ea si am inceput sa o simpatizez,culmea e ca la varsta ei are mentalitatea unui om destul de matur,foarte sigura pe ea si pe principiile ei.Destul de interesat e faptul ca avem multe in comun la capitolul viata si dragoste.
A inceput sa imi povesteasca despre pasiunea ei legata de tot ce reprezinta intunericul,culorile inchise si muzica rock,nu sunt atras de acest gen de muzica deoarece chiar nu-l inteleg si oricat m-as stradui sa-i descifrez o parte din placerea acustica pe care o gasesc altii imi ramane total indiferent in continuare.
Curios e faptul ca imi place muzica gotica,am si o formatie preferata cum ar fi Theatre of Tragedy,oricum mai explorez acest domeniu caci inca sunt la inceputul lui si nu pot sa spun ca cunosc prea multe.Iubesc pozele gotice si cele condimentate cu sadim sau chiar lugubre pentru unii.
Am sa fac o mica paranteza si am sa citez de pe site-ul lux-noctis despre o mica parte ce inseamna gotic:`Vizual vorbind, goticul se inpira din imaginarul romantic ce implica spectrul horror de fantome, vampiri, culori sumbre, lugubrul, morbidul, misticul, toate filtrate estetic si transformate in arta, precum si din arta gotica. De asemenea se inspira din filme precum “Dracula”, “Nosferatu”, “The Crow”, “The Hunger”, “Interview with a Vampire”, “Nightmare before Christmas”, “Beetlejuice” si altele ce au o tematica mai mult sau mai putin gotica. Daca am analiza literar, goticul se inspira atât din fictiunea goth cât si din curente literare precum romantismul, simbolismul, trupele Paralysed Age sau Arc Gotic alegând versuri din opera lui Bacovia pentru melodiile proprii.`Acestea fiind spuse pentru mine inseamna romantism si contemplarea frumusetii intunericului.
Revenind la personajul care m-a ajutat sa imi aflu aceasta parte interesanta si pot sa spun excitanta din unele privinte,mi-a facut cunoscuta o calitatea de-a ei pe care am gasit-o destul de interesanta adica de a vedea frumosul in tot ceea ce inseamna urat,de a vedea lumina din intuneric si de a descoperi in tot dramatismul vietii o sursa neinfinita de speranta si de dragoste ascunsa.
Imi pare bine ca o cunosc deoarece am aflat ca sunt o gramada de oameni de la care poti invata foarte multe lucruri noi si care ti se pot asemana izbitor...ca si o jumatate de-a ta lasata undeva la capatul lumii ca tu sa o gasesti intamplator pe un chat(cam banal).Presupun ca am o oarecare inclinatie spre dramatism,imi plac scenele care ma misca emotional si imi formeaza anumite emotii care imi napadesc subconstientul si sufletul la fel ca si primul pahar de vin sorbit cu pofta dupa o zi in care imi spun incontinuu `Asa nu mai merge...`
Pot sa spun ca toate aceste chestii merge mana in mana cu singuratatea si tristetea,neintelegerea sociala si incercarea de a parea diferit de tot ceea ce ma inconjoara.Moartea insasi reprezinta singuratate,tristete si neintelegere,pentru mine e un mod de a intelege viata asa cum e.
Pentru a vizualiza un clip superb realizat de Tim Burton,da-ti un click pe titlu.

0 ~Delirari~: