BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 30 mai 2010

Lacuna



Secretele dintre noi se pierd undeva intre gandire si grai.Le-am inchis adanc in cufarul din pod langa lucrurile paralizate de trecut,renascute prin serile de vara albastre din epoca romantica.
Le-am uitat sub lacatul greu si ruginit,inchis de o cheie ce-am uitat-o si pe ea intre itele intortocheate ale gandurilor.Locul unde s-au nascut secretele dintr noi v-a ramane pierdut si el,sus pe o colina intre doi tei batrani ce-si aplecau candva crengile deasupra noastra imbratisandu-ne sa ne ocroteasca de vremea apocaliptica dintre primavara si vara.
Iarba deasa si inalta unde ne odihneam trupurile fragede se v-a usca si ea,in locul ei rasarind spini si matraguna.E in vag totul...abisul dinaintea noastra se adanceste in alt abis mai adanc si rece,negru si mai trist,singur...fara strigat de ajutor.Ramane doar clipa surda,asteptarea dureroasa cand unul dintr noi v-a pasi spre el pentru vesnicie.
O lacrima imi arde obrazul palid si se scurge usor pe langa buzele uscate,insetate de adevar...ajunge intr-un sfarsit sa dispara in pielea pieptului meu,langa inima nrebdatoare,dorindu-si parca sa-i aline bataile nesincronizate...asemeni unui cal galopand in pustietatea unui camp batut de arsita soarelui,fara strop de apa.
Intrebarile nu-si mai au raspunsurile lor ca si altadata,privirile noastre se resping cu o nervozitate cronometrata,doar atractia de fundal refuza sa ne pierdem in infinit.
Realizam ca sfarsitul e doar unul,hotarat si irevocabil,soarta a decis pentru noi iar timpul ramane pierdut,gol si bolnav.
Pe cand norii negrii ne acopera dorintele si visele,eu fac pasul prevestit si ma arunc in groapa tacerii,tu ramai si ma privesti cum cad...inghiti in sec si te arunci dupa mine.

0 ~Delirari~: